Milan Stankovic Romania
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Interviu dupa ESC

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 332
Data de inscriere : 2010-06-16
Varsta : 24
Localizare : Romania

PostSubject: Interviu dupa ESC   Thu Jul 08, 2010 7:21 am

Here's the newest interview with Milan Smile Enjoy!
http://www.svet.rs/clanak/milan-stanković-brega-je-nezadovoljan-mojim-nastupom

Are you satisfied with the placement due to the fact that you were pretty confident in the statements before the finals, and even announcing the victory.
- At the very beginning I'll have to correct you. I never said I expect victory.On the contrary, the goal was to present our country in a nice way and I think I achieved it.

Many have complained about changes made in choreography, convinced that the previous one was much more attractive.
- Lets make things clear. It wasn't my idea to change the choreography. It was an idea of the organizers of my appearance, and no one from the "Grand", not even I, had influence over it.

It was said that even Bregović was not thrilled with what he saw on the stage, and that is why he didn't congratulate you the entry to the final.
-With Goran I heard just before the show in the semifinals. He wished me luck. We didn't talk about the choreography, but later I heard from Žika that Goran is really unhappy because he liked more the one from the show "Tri pa jedan za Oslo."

Zdravko Čolić believes that Emina Jahović would have been a better choice for the "Eurovision"? Does that hurt you due to the fact that you said several times he was your idol?
- Zdravko Čolić is today still one of the best singers that I admire most, and whose songs I sing with great pleasure. I haven't read that statement, but I dont mind if he said that. Everyone is entitled to their opinion.

On the other hand, you said that Željko Joksimović will never be able to write a hit as it can Bregović.
- That was taken out of context and I do not intend to justify why. Željko Joksimović is a great singer and musician, but Goran Bregović is our best and most successful composer of all time. It is my opinion and I do not see what's controversial.

Does it bother you that Eurosong revived speculation about your sexual orientation?
- I have not heard such comments so about this issue I really have nothing to say. I have my image and I do not intend to change it because somebody sees it in a weird way.

One of the hosts of the Croatian show ''Red Carpet'' openly said the Serbia on Eurovision this year has sent a woman.
- I've never heard of this show and such and similar comments do not affect me at all. I told you already, I have the image that is unique and distinctive, and the fact that someone does not like is not my problem.

Even the famous Perez Hilton talked bad about you on his blog.
- I've heard that there is a guy who is known to the online world by giving interesting comments on the famous people and events. If I was the subject of his thoughts, then his thanks for the commercial. Whatever is written.

In one tabloid was said that unlike the other participants, you were located in the much worse hotel, and that for you were only paid a bed and breakfast.
-As first, it was a five-star hotel in which it was located German delegation too, and it was paid only for breakfast 'cause every day we were in rehearsals. That does not mean that I was hungry. On the contrary. I tried all the international cuisine and I liked Indian cuisine the most.

The same source states that PR of the Serbian delegation Duška Vučinić Lučić was using your hairdressers and drivers for her own needs.
- Of course she didn't. To all the events we had organized transportation. No one there had a personal car, not even me. And my hairdresser and make up artist Olja was at the service of all members of the delegation, so there really has not been any problems.

Radmila Manojlović didn't go to Oslo, and she even didn't waited for you at the airport when you came back to Belgrade. Is everything between you OK?
- *laugh* Rada did not go to Norway because we have estimated that would be just the extra effort for both of us. She had scheduled gigs along the way that could not be postponed, so that is one of the reasons too. After all... she didn't miss anything.

Did Aleksandar Tijanić just before the trip to Oslo reduced the list of your companions, even some members of your family?
- At first, I have not made any lists, to someone could reduce it. It is true that I expressed a desire to be with my sister, but it was not possible due to the limited number of members of the delegation, so there was no dispute.

It is known that you, just a few days before your trip to Norway, had a big family tragedy. How much was that disturbing?
- I admit that It was not easy for me, because I was very related with my uncle, but I tried not to let other people notice my sadness.

Will you, after the Eurovision Song Contest appear in the same places as before?
- I do not think about it that way. Eurovision is for me a great business and experience. I am sure that this will affect the future of my career in a positive way. But now, First I want to rest and have a good sleep...

Do you watch ''Farm''?
- No, because in last three months, I was very occupied with rehearsals and everything that had to do with Eurovision.

Still, you might have heard that Nemanja Stevanović has joined Djus in his bad comments about you.
- I don't care what individuals are saying about me.

Generally, what do you think about Milena and Nemanja and their behaviour on ''Farm''?
-What I know about their behaviour on Farm is what I have read in tabloids and heard from stories that people have told me. I think they really have embarrassed themselves.

You are preparing a new album for autumn. Is there a possibility that Bregović could be one of the authors of songs?
- Everybody knows well that Bregovic doesn't make albums by orders, and that everything is still matter of his choice. Even before the contest, there were some hints that I could be the lucky one to which he will devote some of his songs. If that happens, It will be my honour.

Are there any offers for worldwide career?
- Even before this whole thing about the Eurovision song contest started, in December last year I received an offer from German producer Aleks Kristensen to record a maxi-single in English, which should be published by ''Universal Music''. I've already got a demo-version of the song I should record. I think I'll be on my way to Hamburg before this month ends.

What do you think about singing one song with Rada on the new album?
- Rada and I are singing an emotional song for a long time **laugh** What can I say. . . Our musical sensibilities are different. If they make a song where we can both be what we are, in the musical sense, why not.

You still live with your mother and sister, and your girlfriend has recently moved to a bigger apartment. Did you ever thought about living together?
- I'm very connected to my family, and life with mom and my sister is something I am used to, and what provides me comfort and peace of mind.
You know, my mom's mini cabbage rolls, ironed shirts and attention, love and understanding, that you can't get from no one but mother. When I decide to start a family with someone, I'll let you know, so you can come to the wedding, to celebrate wiith us as befits... *laugh*

Finally, do you know that your colleagues call you Boki 12, claiming that your hair and face resemble to Boki 13, saying that you are just lower, a lot thinner and younger?
- Some may call me as they want. Maybe number 13 would fit me better cause I was on the thirteenth place at Eurovision. That is, in addition to color hair, the only possible similarity between me and Bojan. In everything else we are absolutely two different worlds. And foreign journalists have tried to compare me with others but without success. I am what I am - Milan Stanković.

_________________

Back to top Go down
View user profile http://milanstankovic.forumer.ro
MilanIsTheBest

avatar

Mesaje : 114
Data de inscriere : 2010-08-09
Varsta : 19
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Tue Aug 17, 2010 4:39 am

~> Woow I love you
~> MinunaT ` I love you
~> Elena , iti multumesc ca ne pui la dispozitie niste interviuri asa frumoase I love you
Back to top Go down
View user profile
Laurita2010

avatar

Mesaje : 361
Data de inscriere : 2010-08-09
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Sat Aug 28, 2010 9:49 pm

Doamne!!!!!!!
Cat e de dragut!!!!!!!!!
I love you I love you I love you
Back to top Go down
View user profile
Dana

avatar

Mesaje : 27
Data de inscriere : 2010-09-03
Varsta : 22
Localizare : Romania,Ploiesti

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Sun Sep 19, 2010 7:54 am

Nesimtit reporter Very Happy !Numa intepaturi ii baga Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
CiNdErElLa

avatar

Mesaje : 171
Data de inscriere : 2010-08-06
Varsta : 26
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 12:03 am

Smile)))) ....oricum Milan a stiut sa-i raspunda :X
Back to top Go down
View user profile
Laurita2010

avatar

Mesaje : 361
Data de inscriere : 2010-08-09
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 12:45 am

CiNdErElLa wrote:
Smile)))) ....oricum Milan a stiut sa-i raspunda :X
da...si asta e cel mai important...
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 2:02 am

hmm........si eu cred ca prima coregrafie a fost mult mai buna si mai reprezentativa pt piesa dar el are dreptate....nu a fost vina lui...oricum a dansat super ok..si credetima ca prima data cand lam vazut la tv pe scena la eurovision am zis....doamne dumnezeule pe asta de unde lau mai scos? Very Happy ...l-au machiat atat de tareee icat nul avantaja deloc machiajul...chiar mam uitat pe youtube la videoul cu a doua repetitie inainte de finala....se vede perfect.....dar am avut o revelatie dupa ce am cautat mai multe despre el...acum cred ca e absolut perfect


nici nu pot sa cred ce am crezut la inceput...ar trb sa ma spovedesc pt asta Laughing
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 2:28 am

wai doamne reporterul asta e de groaza Laughing .....domne ce intrebari pune....numai chestii negative....pana si de hotel se leaga...
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

avatar

Mesaje : 644
Data de inscriere : 2010-07-18

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 2:55 am

Andreea4milan wrote:
hmm........
nici nu pot sa cred ce am crezut la inceput...ar trb sa ma spovedesc pt asta Laughing


Ahaaa, te-am prins ... ha, ha!...si eu am zis tot asa ...mama, n-am mai vazut un asa Gay !!!... ia sa ma uit mai bine...si cand m-am uitat mai atent mi-am zis, vai ce zambet fermecator!... si ce privire , si ce voce !..ehei ...si imediat am cautat pe net: Milan Stankovici ...si de atunci caut continuu, tot ce se scrie , ce se spune ...absolut tot !..acasa toti rad de mine si ca sa-i linistesc le-am spus tuturor : si daca ar fi sa fie gay, nu-i nimic, eu il iubesc mult de tot, imi place si gata ...s-a lipit de sufletul meu si acolo ramane !!! ...nu vreau sa ma gandesc la asa ceva dar viata e atat de ciudata uneori ca nu stii ce-ti rezerva ....

Acum insa imi pare rau ca am gandit asa ceva despre Milan dar e atat de frumusel ca nu putem sa nu ne ducem cu gandul si mai departe iar eu ce am vazut ceva mai multe nu pot sa nu ma gandesc ca toate necazurile lui cam de acolo i se trag ...
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 4:52 am

VIOLETANDREI wrote:
Andreea4milan wrote:
hmm........
nici nu pot sa cred ce am crezut la inceput...ar trb sa ma spovedesc pt asta Laughing


Ahaaa, te-am prins ... ha, ha!...si eu am zis tot asa ...mama, n-am mai vazut un asa Gay !!!... ia sa ma uit mai bine...si cand m-am uitat mai atent mi-am zis, vai ce zambet fermecator!... si ce privire , si ce voce !..ehei ...si imediat am cautat pe net: Milan Stankovici ...si de atunci caut continuu, tot ce se scrie , ce se spune ...absolut tot !..acasa toti rad de mine si ca sa-i linistesc le-am spus tuturor : si daca ar fi sa fie gay, nu-i nimic, eu il iubesc mult de tot, imi place si gata ...s-a lipit de sufletul meu si acolo ramane !!! ...nu vreau sa ma gandesc la asa ceva dar viata e atat de ciudata uneori ca nu stii ce-ti rezerva ....

Acum insa imi pare rau ca am gandit asa ceva despre Milan dar e atat de frumusel ca nu putem sa nu ne ducem cu gandul si mai departe iar eu ce am vazut ceva mai multe nu pot sa nu ma gandesc ca toate necazurile lui cam de acolo i se trag ...



hmm....deci si tie ti sa intamplat??.......eu cred ca imbracamintea aia nu prea se potrivea cu stilul lui de dinainte de esc si cred ca machiajul a fost de vina....parca avea obrajii intrati in ochi....nush cum lau machiat in halul ala....au stricat frumusete de baiat cu atata blush in obraji
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

avatar

Mesaje : 644
Data de inscriere : 2010-07-18

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Fri Sep 24, 2010 5:36 am

Are dreptate Milan sa fie suparati pe ei, am citit articole despre deplasarea lui la Oslo si m-am suparat ... sa nu le dea nici un interviu !.... din pacate razboiul este prea mare pentru el, nu stiu cum se va finaliza pentru el toata povestea asta, sper sa reziste si sa nu cedeze nervos...sa-l sustinem cu mesaje de incurajare...sper sa aiba familia aproape si prieteni adevarati care sa nu-l lase sa o ia pe o panta gresita, gen droguri, alcool sau cine stie ce nenorociri din astea...
Back to top Go down
View user profile
Dana

avatar

Mesaje : 27
Data de inscriere : 2010-09-03
Varsta : 22
Localizare : Romania,Ploiesti

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Sat Sep 25, 2010 10:09 pm

Andreea4milan wrote:
hmm........si eu cred ca prima coregrafie a fost mult mai buna si mai reprezentativa pt piesa dar el are dreptate....nu a fost vina lui...oricum a dansat super ok..si credetima ca prima data cand lam vazut la tv pe scena la eurovision am zis....doamne dumnezeule pe asta de unde lau mai scos? Very Happy ...l-au machiat atat de tareee icat nul avantaja deloc machiajul...chiar mam uitat pe youtube la videoul cu a doua repetitie inainte de finala....se vede perfect.....dar am avut o revelatie dupa ce am cautat mai multe despre el...acum cred ca e absolut perfect


nici nu pot sa cred ce am crezut la inceput...ar trb sa ma spovedesc pt asta Laughing
Da si atunci la repetitie pe youtube se vede ca avea niste chestii lipite de fata affraid!
El oricum e frumos I love you
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Sun Sep 26, 2010 6:24 am

VIOLETANDREI wrote:
Are dreptate Milan sa fie suparati pe ei, am citit articole despre deplasarea lui la Oslo si m-am suparat ... sa nu le dea nici un interviu !.... din pacate razboiul este prea mare pentru el, nu stiu cum se va finaliza pentru el toata povestea asta, sper sa reziste si sa nu cedeze nervos...sa-l sustinem cu mesaje de incurajare...sper sa aiba familia aproape si prieteni adevarati care sa nu-l lase sa o ia pe o panta gresita, gen droguri, alcool sau cine stie ce nenorociri din astea...


wai....doamne fereste de asa ceva......oricum nu cred ca milan ar fi in stare de lucruri asa grave...totusi trebuie sal sustinem in continuare....el va sti ca suntem alaturi de el pt ca e foarte legat de fanii lui...si totul va fi bine
Back to top Go down
View user profile
CiNdErElLa

avatar

Mesaje : 171
Data de inscriere : 2010-08-06
Varsta : 26
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Tue Sep 28, 2010 4:49 am

Andreea4milan wrote:
VIOLETANDREI wrote:
Andreea4milan wrote:
hmm........
nici nu pot sa cred ce am crezut la inceput...ar trb sa ma spovedesc pt asta Laughing


Ahaaa, te-am prins ... ha, ha!...si eu am zis tot asa ...mama, n-am mai vazut un asa Gay !!!... ia sa ma uit mai bine...si cand m-am uitat mai atent mi-am zis, vai ce zambet fermecator!... si ce privire , si ce voce !..ehei ...si imediat am cautat pe net: Milan Stankovici ...si de atunci caut continuu, tot ce se scrie , ce se spune ...absolut tot !..acasa toti rad de mine si ca sa-i linistesc le-am spus tuturor : si daca ar fi sa fie gay, nu-i nimic, eu il iubesc mult de tot, imi place si gata ...s-a lipit de sufletul meu si acolo ramane !!! ...nu vreau sa ma gandesc la asa ceva dar viata e atat de ciudata uneori ca nu stii ce-ti rezerva ....

Acum insa imi pare rau ca am gandit asa ceva despre Milan dar e atat de frumusel ca nu putem sa nu ne ducem cu gandul si mai departe iar eu ce am vazut ceva mai multe nu pot sa nu ma gandesc ca toate necazurile lui cam de acolo i se trag ...



hmm....deci si tie ti sa intamplat??.......eu cred ca imbracamintea aia nu prea se potrivea cu stilul lui de dinainte de esc si cred ca machiajul a fost de vina....parca avea obrajii intrati in ochi....nush cum lau machiat in halul ala....au stricat frumusete de baiat cu atata blush in obraji


la care video va referiti ???? daca zici ce de cel in care el are sacou albastru si in rest alb mie chiar imi place acolo :-??
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Tue Sep 28, 2010 4:53 am

eu ziceam de videoul de la a doua repetitie....chiar la inceput....parca are obrajii bagati in ochi....si nu e asa de obicei....oricum nul criticam pe el...ci machiajul

....si avea sacou albastru si tricoul un fel de roz sper mov.....
Back to top Go down
View user profile
CiNdErElLa

avatar

Mesaje : 171
Data de inscriere : 2010-08-06
Varsta : 26
Localizare : Romania

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Tue Sep 28, 2010 5:00 am

am cautat pe youtube....stiu de care zici ....nahhh....probabil de la blush ....
Back to top Go down
View user profile
Andreea4milan

avatar

Mesaje : 188
Data de inscriere : 2010-08-30
Varsta : 22

PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   Tue Sep 28, 2010 5:02 am

CiNdErElLa wrote:
am cautat pe youtube....stiu de care zici ....nahhh....probabil de la blush ....

aha...asa ma gandeam si eu...ii sta mai bine natural
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Interviu dupa ESC   

Back to top Go down
 
Interviu dupa ESC
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Milan Stankovic Romania :: Milan Stanković :: Discutii-
Jump to: