Milan Stankovic Romania

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

MILAN 2011

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
VIOLETANDREI

Data de inscriere : 2010-07-18

PostSubject: MILAN 2011    Thu Jun 02, 2011 7:40 am

Dragutelor, am o surpriza pentru voi !!!!!!!!
Avem o prietena minunata in Suedia, MARIOARA, care este din Banatul Sarbesc, si sincer, este COMOARA NOASTRA !!!! .... ne ajuta cu traducerile articolelor in limba romana !!!

De acum o sa postam aici articolele cu si despre Milan in 2011, TRADUSE !!! :

http://www.scandal.rs/milan-stankovic-konacno-progovorio-nisam-nezahvalan-bilo-je-sukoba-ali-nastavljam-tamo-gde-sam-stao/

intrebare:Aceasta e prima ta aparitie dupa o pauza de un an?
Milan:Cred ca e bine sa ma anunt publicului cu acest cinte dupa o pauza de un an
In ultimul an s-au intimplat multe si de aceia e foarte important ca aceia care cred ca sint nerescunator sa inteleaga ca nu este asa... E adevarat ca mi s-au interzis unele lucruri, e adevarat ca au existat neplaceri si ca mi s-au facut nedreptati dar dupa o vreme atit de lunga nu mai este important daca ai cazut singur sau ti-a pus cineva piedica. Important este ce o sa faci cind te ridici.
Eu m-am hotarit sa continui cu inima linistita cu publicul meu de acolo de unde am ramas in urma cu un an si sa le daruiesc cintecul acesta pe care eu l-am compus.

Intrebare:In ce fel de relatie esti acuma cu Sasa Popovic?
Milan: Am negociat cu el de multe ori si acum e timpul sa ajungem la o intelegere. Unele lucruri o sa ramina secrete dar nu e important. Important e sa putem sa mergem mai departe. Pentru ca numai cooperam nu inseamna ca va stagna cariera mea.

Intrebare:Ce ai facut tot timpul acesta ?
Milan: M-am concentrat si am compus. Aceasta este numai unul dintre cantecele pe care le-am pregatit.

Intrebare: Cind este vorba de tine suntem obisnuiti cu cantari mai repezi.
Milan:Acest cantec e o balada si e foarte emotionanta. Tot ce nu am spus publicului meu in ultimul an, ii spun in cantecul acesta.

Intrebare : Ai in plan un album?
Milan: Albumul o sa iasa dar nu vreau sa speculez cand. Intotdeauna cand planuiesc ceva, nu se implineste. Important este calucrez la el (album) .

Intrebare:Ii place Radmilei cantecul?
Milan: Ii place mult si Radei si prietenilor mei.

Intrebare: Anul 2011 o sa fie poate anul in care te vei casatori cu Rada ?
Milan: Oamenii spun: inca esti tinar si verde(necopt) dar eu spun inca sint tinar si blond..

MULTUMIM , MARIOAREI UZONI , pentru traducere ! flower

Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Fri Jun 03, 2011 7:37 am

@MILANSOLO
WWW.MILANSTANKOVIC.INFO HOPE IT WAS WORTH THE WAIT! THIS IS MY PRESENT FOR YOU...

@MILANSOLO
TUNE IN TONIGHT AT 9PM CET TO SEE ME ON "VECE KOD IVANA IVANOVICA" SHOW ON PRVA TV. MORE INFO ON http://www.prva.rs/

MILAN IS GREAT, GORGEOUS, AWESOME ... LOOK, GIRLS! => http://www.prva.rs/sr/program/emisija/story/12037/Ve%C4%8De+sa+Ivanom+Ivanovi%C4%87em+-+No.52.html.html­%1C­
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Sat Jun 04, 2011 6:10 am

Video EKSCLUZIVA Translation EKSCLUZIVA VIDEO/Exclusive

ANNOUNCER: MS is finally out of hiding. And he will be our special guest tonight on PRVA (FIRST) Serbian TV on the show "Evening with I.I." where he'll share his excitement with "EKSKLUZIV";

MILAN: Finally...I was waiting for long time, I think one year was way too long time for me..I missed my fans tremendously and the stage, and also for my fans who are very enthusiastic about this news..I would like to take this opportunity to tell them thank you so much....I did not say anything for a year....and...there is a big interest out there and attention about me;

A: Popular "PLAVI CUPERAK"/Blond hear/ recorded a new song PERJE which become a hit on Internet in 24 hours;

MILAN: It's time for this song which I composed and created and I was involved in making it in all process... to introduce to my fans...that is all..for all this time I did not tell you anything -I will tell them with this song - this my dedication to you....

A: From what he went true in time of his "hiding" for a year and why he did not gave any interview for a year..you can learn in our show tonight..

MILAN:For those who think I am ungrateful-I am NOT
For those who think a big injustice was done to me-YES

HOST: Did somebody did that to you directly..?

MILAN: YES

THANK YOU ,MINA , WONDERFUL MILAN'S KRASIVA FROM YT !
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jun 07, 2011 6:23 am

HOST:He was representing Serbia in ESC 2010, girls were crazy about him then and they still are - our guest Milan S.!!
MILAN: I have to adjust to these light, I am not used to it any more.....
HOST: ya...you just came back from the dark!
MILAN: Yes, I lived in catacomb..haha
HOST: You were hiding for a year..
MILAN: Yes, I was hiding, I was hiding in catacomb, I was "in depression", ha-ha "Rada was supporting me"..".I was "taking advantage of her"...!!!!" (joking)
HOST: Is everything OK with Rada?
MILAN: YES, that is the only bright point what they were writing about me....
HOST: And you are still blond? It's not true you changed hair color?
MILAN: Ya.ya.ya (dadada).You can see how media works...you do not even do anything, but they published...But I would hate to go back all last year and answer to everybody and deny every single thing they wrote about me.. all this stories. After all most important is:
For those who do thinks that I am not grateful-I am grateful!
For those who think injustice was done to me-YES, it was.
HOST: Did somebody did that to you directly:
MILAN: YES, YES!!
MILAN: After one year it is not important any more to go month by month and to look what happened in every detail... If I fell, or somebody stick their leg so I fell over..it's the same...like my dear neighbor LJUBA (Ljubica) who I love a lot, told me:It's only important when you get up-how you will continue after that.....!
I have decided to go on..most important my fans were with me....I stayed active and was inspired and took this time to compose a new song for them.
HOST: So, you survived..!!

HOST: Milan, did you continue with school?
MILAN: No, after medical high school I was not able to continue..I've started working.....my mom asked my for help, classic Serbian story, but If I continue to study that would be acting, because I took private acting classes from the age of 8 years old..

HOST: Milan, you said you would like to study acting, would that be in private or public school?
MILAN: Let's see ..depends who are the professors...!?.
HOST: Did you like to go to your drama classes and skip some classes at school..
MILAN: Yes...I was always late for school from my practices because I was involved in acting 100% at drama class..so it was nothing left of me for regular school...!
HOST: Were you involved in Chekhov play:Proposal?
MILAN: Yes, I was.
HOST: Were you good in reading poetry..
MILAN: Uuuuuu, I do not remember..?Did you ask my teacher for Serbian class..?
HOST: Do you want me to tell you the words..?
MILAN:YES, Yes... How did you find this out?
HOST: I found out from your teacher ..!
MILAN: Uuuuu..You are realy good prepared..
HOST: What genre do you like the most? Your carrer looks more like a drama?
MILAN: thriller...ha-ha..my life is more like drama-phycho triller..ha-ha..I actually I like comedy!But do not ask me to tell you any jokes!
I am right handed..
HOST: Your story is very interesting to me, you tried with "IDOL" first, you were so young then.....made it to the first top 50..what is agreat sucess!
MILAN: Yes, I was too young then and did not know what I was doing..
Milan: Yes, in Grand I made it to the finals and that was a big expiriance..very big stress..I grow up fast..and I learn a lot from that, good life school for me.....
HOST: Then you worked with Brega (Goran Bregovic) for ESC...big honor for a young singer.
MILAN: YES, that was a honor for me..that Brega selected me..and people voted for me to represent Serbia..I was the most proud of that moment.....and I try give the best...
HOST: Tell me honestly...did you kind of become arrogant at that time, like a "BIG STAR"?
MILAN: I heard those stories, a lot of stories were written at that time..I was working so hard, traveling all night, giving interviews, trying so hard... give all..
HOST: I do that all the time..
MILAN: dadadadada (yes)...ha-ha...and tabloids were publishing how I told Tijanich (Director of Serbian TV) that I won't go to ESC!???
HOST: Who can do that to Tijanich!!
MILAN: I know..they just portrated me as sombody who is not serios at all;
MILAN: It was so much negativity after ESC..I did not want to say anything bad or comment on that period.....for sure we broke our cooperation (with Grand)...and now after one year I want to continue with my fans and my career where I stopped..
HOST: How you will continuo without Grand?
MILAN: For a singer it's importan to have your fans and I have my fans..and they are waiting for me.. so they are the only reason why I am comming back after a year..
OFC Grand helped me!
Unfortunately media "forgot" to published last year any good news about me like I was voted #1 star ESC 2010. (as Ryback, Dima Bilan before)
MILAN:The fact is I was not performing for a year and after all that time my fans are still with me...most important is my public, my fans clubs were created spontaneously everywhere.....so that is the only important thing..I have a lot of fans in Poland, they called them self Milanki..
HOST: ofc they are all girls!!
MILAN: Of course,ofc, then Lithuania, Germany...
HOST: What is German fan club name?
MILAN: They are called German Fan Page
HOST: "German Milanishe "(joking)-something like that?
MILAN:So, that is my best success..my fans out of Serbia who are helping me and I will pay more attention in the future..!
HOST: What class did you like the most in school:
MILAN:I liked to go to gym.,but building was in renovations so we were able to hang around and have a fun. I did not like chemistry..and I was loosing some classes there because of my drama class....
HOST: I have to ask you about your hair do.
MILAN: Yes, that is my imidge, my trand mark and I am loyal to that, even it is hard somethimes to keep up...when it was published that I changed my hair color it was:Noo
HOST:JOJ, Noooo!!
MILAN: Like they say: young and green, I am young and blond...and when I get old I may be fat and loose hair then;
HOST: Rada and you are together for how long?
MILAN: uhhh, almost 3 years.
HOST: It is very interested that she is #1 young singer still in Grand, does she have any pressure from Grand because of your relashinship with them?
MILAN: NO
HOST: Do you sing each other..
MILAN: Barley..
HOST: Your time is just comming, you have to catch up for this last year!
MILAN: I will try...song PERJE is published on http://milanstankovic.info/
it's for free to download.
I compose the song, writing was done by B. Opacic, at ATELJE TRAG, finishing was done in Holywood (did not go there, just send the song).
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jun 07, 2011 6:25 am

thank you for translation to MINA , our friend from YT ! Wonderful KRASIVA!
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jun 07, 2011 7:00 am

..acum de traducerea in romana va ocupati sau e nevoie de ajutor?
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jun 07, 2011 7:21 am

http://www.prva.rs/sr/program/emisija/story/12037/Ve%C4%8De+sa+Ivanom+Ivanovi%C4%87em+-+No.52.html.html­%1C­ 82 comments at this link !!...let's read !!!
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jun 14, 2011 6:44 pm

Part of interview for STORY MAGAZIN : http://www.story.rs/vesti/svet-poznatih/16061-milan-stankovic-zasto-sam-i-o-cemu-cutao.html
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Sat Jun 18, 2011 6:55 am

Interviul dat de Milan revistei Story Magazin il gasiti tradus in limba romana aici : http://milanstankovic.forumer.ro/t106-revista-story#1746
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Mon Jun 27, 2011 7:03 pm

27.06.2011 http://www.story.rs/intervju/16352-milan-stankovic-o-mojoj-sudbini-odlucice-bog.html I love you STORY online! I love you
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jul 05, 2011 5:41 am

8 iunie 2011 : http://www.scandal.rs/nema-kraja-sasa-popovic-sta-hoce-milan-stankovic/
Nema kraja! Saša Popović: Šta hoće Milan Stanković?

"NU EXISTA SFIRSIT!SASA POPOVIC: CE VREA MILAN STANKOVIC?

Milan Stankovic ar trebui sa se compoarte ca un profesionist , povesteste Sasa Popovic care considera ca dinsul si productia dinsului "Grand produkcija" l-a creat pe tinarul cintaret in emisia "Zvezde granda".
Milan Stankovic dupa succesul cu cintecul "Balkan" la Evrovizia de anul trecut, a inceput sa ignore total "GRAND PRODUKCIJA" cu care e legat pe mai multi ani prin contract.
-" Am impresia ca Milan Stankovic nu vre sa colaboreze cu Grand. In mod explicit s-a distantat de acesta. El e legat prin contract cu noi si ar trebui sa lucram impreuna. Dar dinsul respinge colaborarea. Nu vrea sa participe, nu vrea sa-l ajutam sa faca album. I-am promis marketing si bani si tot ce se poate promite unui cintaret popular. Totul a respins in prezenta avocatului sau, a mea, a lui Zika si a lui Brena. I-am propus si sa-si rascumpere contractul dar nu a mai dat un semn de multe luni. Cred ca e vorba de neprofesionalism din partea lui. L-am propus lui Brega pentru cintecul Balkan cu toate ca el a cerut pe Milica Todorovic sau Tanja Savic. Nu-i nevoit sa fie cu noi. De fapt nu inteleg ce vrea baiatul acesta. Poate sa-si rascumpere contractul si sa cinte pentru cine vrea. O sa incercam sa ne intelegem inafara tribunalului inca o data" spune Sasa Popovic.
Pe Popovic il asteapta zilele acestea marea pregatire pentru finalul "Zvezde Granda" care v-a avea loc in "Beogradska arena" in 18/7.
Emisia Zvezde granda este o marca mare in tara noastra. Am inceput foarte modest in 2007 si acum avem cinci generatii. Spectatorii iubesc sa participe la aceasta intrecere si in fiecare an sarbatorim record in cea ce priveste numarul spectatorilor. Noi trebuie doar sa oferim paricipanti de calitate si Serbia e plina de ei,dar publicul alege pe invingator,votind prin SMS. Premiul este intr-adevar mare, invingatorul primeste o locuinta in Belgrad si un album cu 10 cintece. Nu trebuie sa amintesc cit de scumpe sint aceste cintece, cit marketing se investeaza in acela care invinge si ce cariera i se ofera. Generatia aceasta e calitativa, poate nu cea mai calitatva pina acuma,dar am reusit sa intretinem un nivou bun-spune Popovic. "

(EXTRAORDINAR , Sasha Popovic nu stie ce doreste MILAN !!!!...Ce interesant !!! )

Multumim Marioarei pentru traducere !
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Thu Jul 07, 2011 12:36 am

"...............-Tu si Milan, ati renuntat voi la Grand ori Grand a renuntat la voi?
-La inceput a parut ca si cum Grand a renuntat dar s-a dovedit ca ne-a facut o favoare. Scurt si cuprinzator.
-Ai vreun sfat pentru Milan?
-In cea ce-l priveste pe Milan nu stiu sigur ce se intimpla... sau poate stiu, am fost la dinsul in urma cu citeva luni si am vorbit.
-Presupun ca stiu ce e mai bine pentru Milan, cred ca aceasta a trebuit sa rezolve totul in modul cel mai bun si cred ca si dinsul a trebuit sa se opreasca.(din colaborarea cu Grand?!) Dar presupun ca dinsul stie ce e cel mai bine. In tot cazul ii doresc noroc, e baiat bun!
-Ai ascultat "Perje" ?
-Da, e cintec foarte bun si calitativ................''

Multumim Marioarei pentru traducere! I love you
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Sun Jul 10, 2011 7:18 pm

http://www.vesti-online.com/Scena/Estrada/149690/Samo-da-se-Milanova-agonija-zavrsi

JUST WISH FOR MILAN'S AGONY TO BE OVER

RADA (25) do not give up her support to her boyfriend MS. Despite all what has happened to him last year and the fight with Sasha P.,director of Grand, Rada is balancing her statements carefully, so she does not get in trouble with anybody:
RADA: Milan experienced in last year so many unpleasant events and I only wish this agony to end. In his situation, many people would disappear from the stage, but he was, despite been quiet and despite all the campaign done against him, he was able to survive and to prove that if you do your job from your heart, your fans will stay with you. In the last 3 years I learned how the "estrada" functioning, everybody is fighting between each other to get a crumbs of media attention. I do not like those rules and I will never say one bad word about my colleges- told us Rada.
There is a big rumors in show business right now that Milan and Sasha are close to an agreement. Sasha P, who does not hide how much he is disappointed in his former favor young stars, let his managers negotiate with Milan to colect from him the money they invested in his career. If this agreement will happen, we'll learn it in a few days or months.

THANK YOU MINA (OUR FRIEND FROM YT ) FOR TRANSLATION AT THIS ARTICLE ! ! ! flower
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Sun Jul 24, 2011 10:01 pm

http://www.gloria.rs/Article.aspx?ArticleID=1764

MILAN STANKOVIC :
ANUL MEU CEL MAI GREU

Artistul care din cauza conflictului cu casa de productie nu a aparut nicaieri, se intoarce mai intarit , iar in clipele cele mai grele l-au sustinut mama si prietena Rada Manojlovic.
Un an de zile, cintaretul Milan Stankovic nu a aparut nicaieri din cauza problemelor cu casa de productie Grand. Nu de mult s-a intors pe estrada plin de entuziasm si incredere lasand in urma cea mai grea perioada din viata.
Aparitia dinsului de anul trecut la Eurosong unde s-a prezentat cu cintecul lui Goran Bregovic"Ovo je Balkan" a promis o cariera muzicala exceptionala. Totusi a disparat peste o noapte. Un an de zile nu a aparut nicaieri penru ca e legat de un contract care a dat drept producatorilor sa-l dea excluda din toate emisiunile.
A suferit, a suferit nedreptati, dar nu spus nimic. Tot timpul l-au sustinut mama dinsului si prietena Rada Manojlovic, care impotriva tuturor presiunilor, nu l-a parasit, ci a ramas linga el.
Nu de mult, Milan a revenit cu cintecul "Pene" (PERJE).
Detest minciunile, intrigile si mi-a fost sub onoare sa lucrez pe ascuns pana cand lucrurile nu se rezolva- explica Milan Stankovic. Am asteptat prea mult si partea cealalta din conflict nu a fost pregatita ca lucrurile sa se rezolve in mod omenesc si cu demnitate. Sunt primul exemplu ca daca aveti ce sa spuneti si adevarul este de partea voastra, aceia care va iubesc va vor ramine credinciosi.
-Din ce ati trait in anul acesta cand ati fost pe "lista neagra"?
-In portofelul si patul altcuiva (strain) nu se priveste. Bogatia mea nu se masoara in bani, familia este pilonul personalitati mele, si daca vreti, a existentei mele.

(......restul interviului in editia printata ! )

PS...asteptam fetele din Serbia sa posteze in forum restul interviului
Multumim Marioarei Uzoni pentru traducere!

Last edited by VIOLETANDREI on Mon Jul 25, 2011 8:56 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Mon Jul 25, 2011 7:19 pm

....acum avem si continuarea la interviu:

"-V-ati gindit sa intrerupeti cariera muzicala si sa va ocupati cu altceva?
Milan:
Binenteles ca nu. Este evident ca aceasta este vocatia vietii mele. Nici un obstacol sau alta circumstanta dificila in viata nu micsoreaza acest fapt. Scena este pentru mine si aceasta este definitiv! La problemele cu Grand s-a ajuns din cauza vanitati si a demonstratiei de putere si amenintarea drepturilor elementare omenesti.

-Cand au inceput neplacerile?
Milan: Atunci cand a fost clar ca nu exista nici o optiune sa continui cooperarea cu Grand. Este absurd sa permiti ca pentru cariera si viata ta sa hotarasca oamenii care evident ca se straduie sa iti faca intradevar rau. Sunt educat ca intotdeauna sa urmaresc dreptatea si aceasta v-am dovedit prin faptul cum am procedat. Aceasta m-a costat, dar dorm bine pentru ca sunt curat in fata lui D-zeu, a publicului si in fata mea.

-V-ati suparat mult in anul trecut?
Milan: In toate situatiile grele din viata este important sa ramai treaz si sa fi constient ca nu este folositor sa te enervezi. Tuturor ne priesc zilele libere, dar sa fie clar ca aceasta, din pacate, pentru mine nu fost concediu .

-Cum ati reactionat cand ati inteles ca e in pericol cariera voastra?
Milan: Problemele mele le-am rezolvat, asa ca am stat deoparte fara sa atac pe cineva. Am fost de fapt un observator tacut. Pentru razboi e nevoie de doi. Asa,au fost lovituri josnice dar eu nu am raspuns, asa ca toate loviturile s-au intors acolo de unde au venit, ca un bumerang.

-Publicul care va iubeste v-a ramas credincios. Cum planuiti sa va rascumparati?

Milan:Au pierdut un an de zile. Cantitatea mare de dragoste si sustinere ce pe care o primesc de la dansii este binecuvintarea mea cea mai mare. Nu ma pot rascumpara nici cu o suta de vieti.

-Planuiti ca dupa tot, sa va impacati cu aceia care au incercat sa va distruga cariera?
Milan: Nu am dus razboi si nici nu am lovit pe Grand. De aceia nu sunt eu acela care trebuie sa ma impac. Singura mea dorinta este ca impreuna cu publicul meu sa continui acolo unde am stat.

Last edited by VIOLETANDREI on Mon Jul 25, 2011 8:56 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Mon Jul 25, 2011 7:50 pm

-Cantecul cu care v-ati intors in scurta vreme a devenit foarte ascultat. Cum explicati aceasta?
Milan: Daca cantecele mele se asculta din inertie, atunci sunt foarte mandru. Trebuie sa mentionez ca acest cantec acesta nu a fost facut pentru ca sa devina hit. Eu nu privesc superficial lucrul acesta. Pentru mine aceasta nu este un calcul simplu: faci un hit, castigi bani. Prin cantecul acesta am exprimat emotiile mele sincere care se recunosc usor. Mi-e inima plina pentru faptul ca publicul a inteles si a acceptat-o in mod corect. Am motiv sa fiu mindru de "Perje".

-Pana acuma au decis altii cu cine sa colaborati. Faceti planuri ca in viitor tu sa decizi?
Milan: Daca ai dragoste nemasurata pentru muzica si scena si ai sprijinul publicului, ai si putere. Imi este clar ca am ales un drum greu dar daca mergi cu pasi siguri si sinceri, rezultatele nu o sa fie absente.

-E adevarat ca banii ce se castiga de la estrada se cheltuie mai repede dect ce se castiga?
Milan:Banii sunt mai des izvor de probleme si rautati decit de placeri. Niciodata statusul material nu mi-a fost principal. Niciodata nu am fost bogat. Cand castig mai mult mai mult si cheltuimai mult si invers. Dar exista unele lucruri mai importante! Din pacate, foarte timpuriu am ramas fara tata asa ca in viata mea pe primul loc si fara concurenta este mama mea. Dansa greu indura minciunile, piedicile pe care mi le pun, asa ca dinsa se ingijoreaza mult. Natural, dansa este sprijinul cel mai mare in viata.

-V-ati gandit ca prietena voastra, Rada, nu o sa reziste la presiunea la care a fost supusa?
Milan: Chiar daca blindetea este caracteristica pentru Rada, nici pe dansa viata nu a mingiiat-o si nici rautatile din pacate nu au ocolit-o. Dar asa a devenit mai puternica.

- Cine a indurat mai greu situatia in care v-ati aflat, tu sau ea ?
Milan: La fiecare e greu in mod diferit asa ca e imposibil sa ne comparam in cazul acesta. Cand impreuna cu cineva treceti prin clipe grele, aceasta usor poate sa fringa legatura. Sau impotriva,sa o intareasca! Noua ni s-a intimplat a doua optiune.

-Discutati cu Rada despre familie si daca ati permite copilului vostru sa se ocupe cu estrad si sa treaca prin clipe grele cum voi ati trecut?

Milan:Nu as vorbi prea mult despre aceasta. Viata particulara trebuie sa o ti departe de ochii publici. Nici nu am si nici nu o sa ofer mediilor pe tava legatura noastra. Aceasta mi-e dezgustator. In ultimul timp multi impart lucruri foarte intime cu publicul din dorinta de a fi atractivi medilor. Cred ca e catastrofa daca nu apar in medii o saptamina si se trudesc in toate felurile sa fie prezenti. Pentru publicul meu e important cum sunt pe scena si ce muzica le ofer eu. Anul acesta de izolatie este victoria mea cea mai mare.Daca faci lucruri bune si sincere, publicul o sa fie tot timpul cu tine. Zicatoarele ca aceia ce nu te omoare te face mai tare, si , din incercari si situatii grele toti ies mai tari si mai bogati, sunt adevarate!

-Va esta frica de probleme noi?
Milan:Sincer, sper ca este timpul ca in schimb omenia sa vorbeasca. Nu mi-a fost frica nici in anul trecut cand am fost mintit.

-Cand putem sa asteptam un album nou?

Milan:Lucrez mult la cantece noi dar am inceput mai intensiv sa ma ocup si de compus. Ma straduiesc astfel incat cintecele ce o sa fie pe album sa fie sa merite asteptarea, dar inteleg nerabdarea publicului. Si eu doresc ca pana la sfirsitul anului albumul sa fie gata si sa apara.

Textul de pe fotografii:
PUTERE ITI DAU ...DRAGOSTEA FATA DE MUZICA...DAR SI SUSTINEREA PUBLICULUI CREDINCIOS.

flower MULTUMIRI , MARIOAREI, pentru traducere! flower

flower thank you MIKA ,Serbijan Krasiva , for upload the magazine! flower

Back to top Go down
View user profile
CiNdErElLa

Data de inscriere : 2010-08-06
Varsta : 26
Localizare : Romania

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jul 26, 2011 3:00 am

ms vio :*********** I love you
Back to top Go down
View user profile
VIOLETANDREI

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jul 26, 2011 7:03 pm

Fetelor, am rugamintea sa faceti traducerea in engleza la interviu, multe fete inca nu au reusit sa citeasca si ne roaga sa le ajutam . Postati aici traducerea si apoi le vom da link-ul de aici sa se bucure si ele . Multumim anticipat! I love you
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin

Data de inscriere : 2010-06-16
Varsta : 25

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jul 26, 2011 8:20 pm

Multumim, lucrez la traducere... Very Happy

Back to top Go down
View user profile http://milanstankovic.forumer.ro
Admin
Admin

PostSubject: Re: MILAN 2011    Tue Jul 26, 2011 8:58 pm

Part I:
The artist who was in conflict with the house production and did not appear anywhere, comes back stronger, and in the worst moments he had support from his mother and from his girlfriend, Rada Manojlovic.
For a year, Milan Stankovic hasn’t appeared anywhere because of problems with the house production, Grand. Recently, the singer returned full of enthusiasm and confidence, leaving behind him, the worst period of his life.
Last year's appearance at Eurosong, where he presented the song of Goran Bregovic, "Ovo je Balkan", promised an exceptional musical career. However, he disappeared over night. For a year, he hasn’t appeared anywhere and that is related to a contract that gave the producers the right to exclude him from all tv shows.
He suffered a lot, but he didn’t tell anything. His girlfriend, Rada Manojlovic, and his mother supported him all the time, against all pressures.. they stayed near him.
Not long ago, Milan came back with his new song, "Feathers" (Perje).
Milan: I hate lies, intrigues and I worked quietly until the problems are solved, explain Milan Stankovic. I waited too long and the other side of the conflict was not ready to solve the problems in a human way, and with dignity. I’m the first example that if you have what to say and if the truth is on your side, those who love you will remain faithful.

-How did you live since you were on the "blacklist"?
Milan: In someone else’s bed and wallet you shouldn’t look. My wealth is not measured in money, the family is the pillar of my personality, and if you want, of my existence.

Have you thought, to stop the musical career and start something else?
Milan: Of course not. It is obvious that this is the vocation of my life. No obstacle or other difficult circumstances in life does not diminish it. The scene is for me! The problems I had were because of Grand’s vanity and the threat of basic human rights.

-When did the problems start?
Milan: When it was clear that there is no option to continue cooperation with Grand. It’s absurd to allow some people who obviusly want to hurt you, to decide your career and your life. I’m educated to always pursue justice and I demonstrated that. This cost me a lot, but I sleep well because I’m honest in front of God, in front of the public and in front of me.

-Were you sad last year?
Milan: In all the hardships of life is important to stay awake and be aware that it isn’t useful to get angry. We all need free days, but to be clear, unfortunately, for me there wasn’t a vacation.

-How did you react when you realized that your career is in danger?
Milan: My problems were solved, so I stayed away without attacking someone. I was actually a silent observer. For a war you need two persons. So, there were base hits, but I did not answer, and all shots came back like a boomerang.

-The public that love you remained faithful. How do you plan to thank them?
Milan: They lost a year. The abundance of love and support that I receive from them is the gratest blessing. In a hundred lifetimes I still can’t thank them.

-Do you plan, after all, to peace with those who tried to destroy your career?
Milan: I didn’t participate on war and I didn’t hit on Grand. That’s why it’s not me the one who have to reconcile. My wish is to continue from where I’ve been.

Back to top Go down
Admin
Admin

PostSubject: Re: MILAN 2011    Thu Jul 28, 2011 11:18 pm

PART II-Gloria Magazine Interview

-The new song has became popular. How do you explain that?
Milan: If my songs are listened by the public, then I am very proud. I must say that this song isn’t made in order to become a hit. I don’t want superficiality. For me this is not a simple calculation: making a hit, earning money. In this song I expressed my sincere emotions, which can be easily recognized. My heart is satisfied because the public understood and accepted this correctly. I have a reason to be proud of "Perje".

-Until now, other people have decided your collaborations. Do you plan to decide yourself in the future?
Milan: If you have immeasurable love for the music and stage and if you have the public’s support, then you’ll have power, too. I'm sure that I’ve chosen a difficult way, but if you go on with sure and sincere steps, the results will appear.

-It is true that the money earned from shows is spent very fast?
Milan: Money is often a source of problems than a source of pleasure. For me, the material status has never been the most important. I have never been rich.. When you earn more, you spent more and vice versa. But there are many others important things! Unfortunately, I lost my father at an early age, so in my life, my mother is on the first place. She can hardly put up with lies, with obstacles that are thrown in my way , and she’s worrying a lot for me. Naturally, she is the biggest support in my life.

-Have you ever thought about the thing that your girlfriend, Rada, will not tolerate the pressure ?
Milan: Even though a main characteristic of Rada is the gentleness, life wasn’t so good for her either, and unfortunately, she had many difficulties. But she became stronger.

- Who dealt with more difficult situations, you or her?
Milan: It’s difficult for each of us, so it's impossible to compare us in this case. When two persons are passing through difficult situations, it’s very easy for the relation to break up. Or in contrary, to strengthen! The second option happened to us.

- Do you talk with Rada about family and if you would let your child to choose the same career and go through difficult moments, like you’ve done?
Milan: I wouldn’t talk too much about it. Your private life should be away from the public eyes. I’m not going to share my private life with the mass-media. It is disgusting to me. Lately, many people are sharing their public lifes because they want to please the media. They think that it’s a disaster if one week they don’t appear in the media. For my audience the important thing is my music and how I appear on the stage. This year of isolation is my greatest victory. If you do good and sincere things, the public will always be with you. The sayings: ‘What does not kill you makes you stronger" and “If you pass through difficult situations, you become stronger and richer.” are true.

-Do you fear having new problems?
Milan: Honestly, I hope it’s time for humanity to speak. I was not afraid last year either, when I was lied.

-When can we be waiting for new album?
Milan: I’m working a lot on my new songs, but I‘ve also started to compose. I hope that the songs from the new album to be worth waiting for, but I understand the impatience of the public. I would like the album to be ready before the end of the year.

Text on photos:

Power is given …by the love for the music…but also by the support of the faithful public. I love you

Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: MILAN 2011    

Back to top Go down

MILAN 2011
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Milan Stankovic Romania :: NEWS-
Jump to: